Januari

Halloj i stugan där!
Jag har inte skrivit på ett tag för att jag inte har hunnit eller orkat. Men en liten snabb genomgång av mitt 2012
- 31 December NYÅR, hade vänner över och vi hade trevligt och blev kaos i slutet.
- Två dagar efter nyår åkte jag ner till Göteborg för att träffa min syster och min systerdotter, sötaste lilla Virvla!!
- Började skolan, med fortsättning radio projekt
- börja träna ingen och har slutat äta godis, chip, läsk, skräpmat så hoppas på resultat.
Ja det är inte så mycket mera just nu men kommer bli ett helt undebart år med mina vänner och familj!
Imorgon så sänder jag live radio med min basgrupp i skolan, så är lite nervös men det kommer gå fint för vi är så himla bra!
Skepp o Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0