Colored

Halloj!
Idag har jag träffat min vän Evelina, hade jätte trevligt vi fika och satt och pratade, mys!
Sen åkte jag hem och påvägen hem stanna jag och köpte hårfärg!
Så har färgar mitt hår nu, känns mycket bättre än vad jag hade förut.
Förut var mitt hår orange/gult/brunt inte vackert. Nu är det ljus/mellan brunt.
Så jag känner mig hemma i denna färg.
---
Men nu ska jag hitta på något roligt, kollar typ på Holland-Sverige och Sverige leder.
Hoppas dem vinner. Men ska nog kolla på någon film kanske.
Förresten så har jag tappat bort min laddare till min dator, hoppas den ligger i skolan för
annars måste jag betala typ 1000 kr för en ny laddare. Känns inte så bra
---
Ha det gött så länge då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja va konstigt att din laddare försvann... Undra vart den tog vägen :o

2011-10-13 @ 00:40:03
URL: http://contra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0