17 Oktober

Halloj!
Har haft en super bra helg! I fredags så åkte jag till Sura och träffa Angelica, Evelina och Ida vi hade mys. Kollade på film och på idol. Såklart jätte roligt och träffa dem. Sov hemma hos Evelina också, som har världens sötaste hund också. Men i lördags så tog jag och åkte till Jenny, var as roligt och träffa henne. Den saknade vännen, som jag inte sett på jätte länge. Vi spela Alfapet och vi kände oss som penisonärer typ haha. Men det är ju trevligt det med. Som sagt har haft en as bra helg.

Skola idag kändes inte så värt idag, för vi filmade sen gjorde vi inte så mycket mera. Vi skulle klippa ihop filmerna och då krascha datan bra där. Men nu så ska jag göra en läxa men jag hittar på saker hela tiden för att undvika den. Men den måste vara klar imorgon, så nu känner jag mig lite dålig att jag inte har gjort den, men får väl göra den.



Ha det gött!


P.S vill åka till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0