4 Januari

Idag var jag på stan med Jenny, som jag inte träffat på...... emh? Ja det var ett tag sen. Så det var jätte roligt och träffa henne igen. Vi fikade och köpte en muffins som inte alls var god, usch! Slösa bort 36 kr på den. Sen gick vi runt på stan och jag köpte ett rött läppstift som jag letat efter. 53 kr på kicks för det va 50 % på den varan. Så det va väldigt bra, sen gick vi till Mcdonalds efter vi gått ett tag på stan. Så köpte vi en varsin Mcflurry med tobleronesmak, as god var den. Sen åkte hon hem vid 4 taget.

Nu sitter jag i ett väldigt stökigt kök, grejer över hela golvet. Men jag och mamma får väl ta och städa bort det.

Imorgon kommer syster min hem också, hon har varit efter längtad ett tag, sisodär hela julen.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0