2/1 2011

Gott nytt år på er allesammans, lite efter var jag men i alla fall.
På nyårsafton gjorde jag ingenting, var hundvakt till söta lilla Nikita.
Men aja rätt okej i alla fall, kändes bara som att det var en vanlig fredag, då man inte orkade göra någonting. Men nästa år ska bli bättre eller i år rättare sagt. Vart så konstigt när alla grejer ur huset skulle ut, och det skulle städas. Men nu är det över.. eller nästan i alla fall, inte mycket kvar. I år var inte ens någon av mina syskon hemma heller vid julhelgen så det var riktigt tråkigt. Men sånt får man stå ut med ibland. Men nu ska jag kolla lite på tv sen får jag se vad som händer.




Nikita

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0