24 September



Skola idag, det hände inte så mycket, fast vi hade skolfoto idag. Har ingen aning om hur jag blev  på kortet, men det visar väl sig. Efter skolan så gick jag på stan med Robin, eller vi gick till Igor, det nya köpcentrumet. Vi va inne på monki, team sportia och massa flera. Men vi drack en smoothie också eller Robin gjorde det och jag drack en milkshake as gott var det. I min var det hallon,jordgubbar och körsbär men smakade mest hallon. Vi va väl på stan till halv fem sen gick vi till stationen, så han åkte hem med tåget, och jag cykla hem. Så nu sitter jag i soffan hemma och gör ingenting. Vad finns det att göra här hemma? Det är lika med 0 saker. Får väl hitta på något roligt.



KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0