21 September


Idag vakna jag halv 9, så jag gick upp och fixade mig, sen gick jag ner på stan för jag skulle fika med Robin, Sandra och Denice. Så dem kom ungefär halv 10 till Espresso house. Sen köpte jag en cappucino med caramel smak, den är hur god som helst. Sen efter vi fikat där så gick vi till Clas Ohlson, där Robin köpte ett anteckningsblock. Sen gick vi till hm sen fick Robin bestämma två plagg jag skulle köpa, och vi har inte alls  samma smak men dem två tröjorna jag köpte var väldigt fina faktiskt! Sen vi tolv åkte Robin hem, så då gick jag hem till mig och va hemma en och en halv timme, sen gick jag ner på stan igen för att mitt id kort var klart på nordea. Sen gick jag och köpte en klocka på ur & penn as snygg. Sedan gick jag till akademibokhandeln, och köpte en grej man kan ha bankomat kort och sånt i. ( det är inget plåtfodral ). Efter det gick jag till skolan och jag började kl 3.. och hade seminarium om industriella revolutionen. Det gick faktiskt jätte bra fast jag nästan inte hade pluggat nånting. För jag kunde mera än vad jag trodde, men det var ju as bra. Efter skolan gick jag hem och prova mina nya kläder sen så har jag inte gjort så mycket. Sitter just nu och kollar på 2½ men. Sen är det ju idol, längtar till det!










KRAM
//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0