20 September

Halloj!

Morgonen började ju bra idag också... Jag försov mig eller ja jag klockan ringde kvart i sju men jag stängde av den i sömnen typ. För sen vakna jag 9.40, och började 9.30 men orka inte skynda mig så mycket utan kom till skolan till typ halv 10 sen så hade jag endå inte missat något viktigt. Men sen fick vi läsa i våra historia häften typ hela dagen. Men åh sen fick jag reda på att jag ska ha seminarium på det häftet imorgon, och jag har läst det en gång kommer ju aldrig kunna det. Men aja får göra det bästa av situationen, sen efter skolan åkte jag hem sen  så har jag inte gjort så mycket. Men också så börjar jag kl 15.00 imorgon värt sen ska jag vara i skolan en timme.. Men innan det ska jag träffa Robin och fika med honom. Det kommer bli roligt tror jag, men sen så måste jag läsa lite till i historia häftet. Men nu ska jag väl kolla på tv eller nånting vet faktiskt inte hittar väl på nå skojsigt.

//

Fanny Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0