Tisdag!!!

Skola idag började tolv, men var i skolan 9 för jag och kajsa skulle göra uppgifter till mediekunskapen. Sen var det lunch vid elva i en timme, sen kl 12 hade jag naturkunskap. Hade seminarium på energi. Höll på att på IG men som tur var fick jag i alla fall G- bättre än IG i alla fall. Sen var det datakunskap, vi skulle göra om en text i word ganska tråkigt faktiskt. Sen fick jag lite tid för att göra mitt bildspel, men var tvungen att gå ganska snart för att hinna med tåget till Sura. På vägen dit träffade jag Cornelia och hennes kompis Isabella tro jag hon hette. När vi kom till Sura gick jag hem till Cornelia och var där typ en och en halv timme. Sen gick jag till källmora, och det var hur kallt som helst ute, brr! Klockan 9 så åkte jag hem eller jag fick skjuss av joel. Sen så kom jag hem halvtio och inte gjort speciellt mycket.

Kollade nyss mina mail och såg att en jag tog kort på förut hade svarat på mitt mail om fotografierna. Hon var jätte nöjd sa hon! Vart as glad, nu kände jag att jag var duktig på nånting för en gångs skull. Så nu ska jag väl snart sova.

Kram

//

FANNY BERG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0