Thursday!!

Skola idag började kl 12 fast var i skolan kvart i 11. Hade en lektion det kändes ju värt, men vi fick sitta vart vi ville så jag och kajsa gick till culturredaktionen (ett ställe på min skola heter så). Så vi satte oss där och ''jobbade'' vi pratade sen gick vi och hämta en skolkatalog. Innan vi hämtade katalogen, satt nästan alla på culturredaktionen och kollade i skolkatalogen. Men i alla fall lektionen gick åt till att kolla i den. Efter skolan gick jag på stan med kajsa och maja. Gick till team sportia för att lägga undan en jacka jag ska köpa. Den är hur snygg som helst typ turkos/ljusblå as snygg som sagt. Nu sitter jag och kollar på S.O.S GUTE älskar programet, fast jag skulle nog inte vilja bli brandman eller ambulansförare. Eller jo föresten ambulansförare skulle jag nog vilja bli fast endå... nej. Jag hatar ju blod, men det skulle vara roligt och hjälpa folk. Men däremot polis skulle jag vilja bli, men då måste jag bli mera bestämd och kunna säga till folk om det gör fel, är lite tillbaka dragen eller vad man ska säga. Nej ett bättre ord är att jag är blyg, och vågar inte ta för mig.

Men kl 18 då ska jag tvätta... Ska ju bli roligt, men det tar ju så lång tid och torka tvätten sen det som är segt. Men kl 20 då är det Vampire Diaries. Det är så himla bra.



Kram

//

FANNY BERG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0