Onsdag..

skolan idag, hade inte speciellt roliga lektioner.Men jag och Kajsa gjorde den tråkiga naturkunskaps lektionen till en jätte roligt lektion satt och garva nästan hela lektionen.

Efter skolan gick jag hem, sen så gjorde jag nudlar och kolla lite på tv. Sen var det bara att gå ner i tvättstugan, (usch hatar källaren, det är inte roligt att gå själv där nere ) men i alla fall så la jag i tvätten efter gick jag upp och gjorde lite läxa. Sen åkte jag till affären och handla hårfärg. Nu sitter jag här och ja gör ingenting har tråkigt som fasen.. Men ska snart gå och sova, för är hur trött som helst men kan inte förstå varför? För jag sover hur mycket som helst varje natt så ah jag kan inte förstå. Men imorgon kommer lilla söta jenny hit som jag inte sett på tre veckor blir det. Sjukt länge sen, har saknat min lilla kompis, så vi kommer prataprata och prata. Sen ska  vi plugga också i fall ni ville veta.



KRAM

//

Fanny Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0