Sunday

Vakna ett idag hemma hos mimi, sov där och det gjorde johanna också. Vi hyrde film, the girl next door. Den var baserad på en sann historia, den va hemsk, och jag förstår inte att det har hänt på riktigt. Sen körde vi TP, och jag vann!! Det var ganska lätta frågor, men johanna fick alla lätta. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag vann som sagt. Sen kollade vi lite på tv sen sov vi, gick kanske somna vid 4. Sen åkte jag hem 15.15.


Fredag: Jag sov hemma hos cornelia från torsdag till fredag, sen vid två åkte hon till stan. Så då gick jag hem till pappa, men när jag kom dit var ingen hemma. Så jag satte mig vid datan och kollade på gammla bilder. Sen kvart över fyra började jag gå hem till Jossan som jag skulle till på tjejkväll. Så när jag kom dit var Jenny redan där. Sen efter ett tag kom Sofia och Angelica hem till Jossan. Så då börja vi göra mat, sen så satt vi och prata och spelade med andra ord. Åkte hem vid tolv, eller ja då kom mamma och hämta mig och så skjussade hon hem Angelica. Sen var jag hemma här i Västerås halv ett. Sen var jag så trött att jag gick och la mig direkt när jag kom hem. 



KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0