snöstorm

I morse när jag vakna kl 10 och kollade ut gensom fönstret så snöa det. Jag tycker om snö om det ligger på marken och att det inte snöar helst. Men i alla fall så snöa det, så jag åt frukost, klädde på mig och ut till snön. Då snöade det inte så mycket. Sen kom jag till skolan 10 i 12 så börja lektionen 12. Vi hade svenska föreläsning på hur vi ska skriva artiklar och så till våran tidning vi ska göra i skolan. Efter den hade vi rast ett tag sen en till föreläsning om socialpolitik eller nånting sånt. Det var så tråkigt så man börja tänka på andra saker efter ett tag, så hängde inte med så bra. Sen planerade vi vad som ska vara med i tidningen sen sluta vi. Jag ringde till min mamma och fråga om hon kunde hämta mig, men hon var inte så snäll som jag trodde utan hon sa att hon vägra att gå ut och åka till min skola. Så jag fick gå hem i snöovädret, eller snarare snöstorm var det utomhus. Det snöade hur mycket som helst och blåste lite grann, och nu snöare det fortfarande. Inte världens bästa väder direkt. Men något man får stå ut med.

Men nu blir det the big bang theory och sen kanske något annat trevligt program. Men kl 8 ska jag kolla på sveriges skönaste familjer.





KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0