HP 7

Skola idag chill, börja 12 sluta 4. Men värt att ens gå till skolan för gjorde jag någonting.. nej. Sen 4 så gick jag till stan med kajsa, och sen till stadium för att träffa jenny som jag inte hade sett på tusen år. Sen 17.30 skulle vi på bio Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Den var jätte bra, men jag vill bara sen den andra delen nu.

Nu sitter vi i mitt rum och gör ingenting. Sen ska jenny sova här. Vi ska väl hitta på nå roligt, fast måste nog sova snart. Imorgon är det 1 December vilket innebär att julkalendern börjar, hoppas det är något bra i år för någon gångs skulle på 10 år typ. Alla som vart dem senaste 5 åren har vart så himla dåliga. Hoppas på det bästa!

 

KRAM

//

FANNY BERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0