Färga håret

Skola idag började 12, men va där 10 för jag tänkte jobba lite i skolan. Fast det gick inte så bra. Sen käka jag och sen 12 var det tidningsprojekt. Följde med Erica på hennes intervju hos polisen, det gick bra. Men hade pratat med den polisen förut och han va schysst. Sen gick vi tillbaka till skolan och jag höll på med layouten till tidningen. Slutade 16 men kom inte hem förns 17:10 för jag och Ella ringde och intervjuva en person.

Sen kom mamma och hämta mig hemma sen åkte vi till affären och köpte hårfärg och lite andra saker. Så har färgat håret. Äntligen har klagat på min utväxt hur länge som helst. Men har inte haft pengar tidigare. Så mamma var snäll och betala för att jag ska färga håret. Det vart bra, rött överallt och ingen utväxt.

Nu ska jag skriva klart min artikel till tidningen och sen blir det tv ett tag sen sova.

KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0