3 November

Massa roligt i Stockholm idag. Idag var jag med i Stockholm med Robin! Åkte dit 9 i morse och kom hem halv åtta. Vi gick i affärer, käka på thai restaurang och så träffade vi min bästa syster också. Det var väldigt trevligt. Så jag köpte en töjning as frän, är zebra mönster sen är det en massa olika färger. Sen köpte jag leggings och en skjorta as snygg är den! Älskar skjortor, så nästa månad blir att köpa skjortor, hitta världens snyggaste på MQ och sen var det en as snygg på weekday.

Nu sitter jag och kollar lite på tv, och tog nyss ett bad. Sen är jag väldigt trött så funderar på att gå och lägga mig
snart. Men vi får väl se hur det blir med det.







KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer
Postat av: jenny

lägg in bilder på dina köp for fuck sake, jag vill se!:D

2010-11-06 @ 00:07:26
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0