12 November

Skola idag igen som vanligt, börja halv 9. Då jag hade engelska och efter det hade jag matteprov. Gick rätt så bra på matteprovet, men känner att jag kommer få reparations uppgifter. Sen var det lunch, och efter det hade vi tidningsprojekt i fyra timmar. Men efter mer än halva passet gick jag och kajsa och fika. Sen så gjorde vi frågor till våran intervju vi ska ha. Sen 4 sluta vi, och då gick jag på stan med denice. Jag skulle köpa ett linne men det satt as fult på mig så vart inget nytt klädesplagg. Istället köpte jag en marabou choklad. Sen kvart i sex gick jag hem, så när jag kom hem somna jag. Innan jag somna hörde jag olle sjunga på idol också och han var intebra idag alls. Fast önska han skulle varit det idag, vill inte att han åker ut. Men det får jag veta snart om han får vara kvar eller inte.

Imorgon blir det åka till Sura, sen på kvällen ska jag hem till Jenny, sen tror jag johan också skulle till henne för då tänkte vi kika på harry potter. Som inte vart så bra förra gången vi skulle ha HP lan. Men det ska bli trevligt.

KRAM

//

Fanny Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0