11 November

skola idag började 12, det var elevrådsmöte då när alla har sovmorgon förut dem som har språk. Men det missa jag för sov lite för länge så hann inte till skolan förns halv 11. Så kändes lite onödigt att gå på det. Så jag var där halv 11 för jag kände att jag ville käka lunch i skolan. Sen prata jag med malin, alec, denice och många flera innan lunchen. Sen så bestämde jag och mimi att vi ska åka på peace & love i sommar, för All Time Low kommer dit då! Sen efter lunchen så hade jag tidningsprojekt, men vi fick lära oss om indesign något program i datorn. Där man kan göra sidor till tidningar ungefär. Efter det slutade vi, men jag och kajsa gick på extra matte eftersom vi har prov imorgon. Den slutade kl 4, så då gick vi till biblioteket och låna en bok tills engelskan imorgon. Sen gick hon in på nya thulins eller vad affären heter, så då traska jag hem till lägenheten. Det var väldigt halt på vägen enda hem till mig, höll på att halka hela tiden. Men som tur var gjorde jag inte det.

När jag kom hem, så plugga jag matte igen, men det behövdes verkligen. Sen kom min broder hem hit så snacka med honom och han hjälpte mig med matematiken. Efter det käka jag en bit av min kladdkaka jag gjorde igår och sen kl 20:00 var det Vampires Diaries. Det är hur bra som helst, det vart jätte spännande på slutet också, så jag vill bara se mera. Jag gick ner i källaren när det var slut och leta efter stickade tröjor hitta flera stycken jag tyckte om. När jag kom upp igen så testade jag alla tröjor. I en såg jag ut som värsta skidåkare i. I en annan tröja såg jag väldigt bred ut i, den gillades inte. Sen två av tröjorna var jätte fina, en var helt vit och skön. Så den andra var lila, vit och svart tror jag as fin. Så den ska jag ha imorgon.

Nu sitter jag och kollar på Du, jag & Dupree, en komedi film. Rätt roligt faktiskt. Efter den hade jag tänkt att sova, för är as trött och måste vila inför dagen imorgon. Med prov, läsa bok, och fortsätta med tidningsprojektet.

Nu såg jag också att jag fått 200 kr extra in på kontot, för jag tog kort på en tjej förut när jag var ute och fotade så redigerade jag bilder åt henne och hon fick 3 stycken. Så hon betalade mig 200 kr inte dåligt för att vara en ganska ny hobby fotograf, jag hoppas jag får mera jobb snart igen. Nu var jag väligt glad.

KRAM

//

Fanny Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0