6 Mars

Halloj!!

Va i gustavs vik igår med cornelia. De va as roligt, vi gick upp åtta och gick ut med trixie. Cornelia är hundvakt och vi va tvungna och gå ut med henne. Sen kom när vi kom in ifrån kylan käka vi frukost och packa klart alla saker. Sen så åkte vi dit, och sen skulle vi möta hennes morbror vid köping så tog vi sällskap med dem till gustavsvik. Vi kom dit vi typ halv elva och sen bytte vi om och så. Vi va där i typ 6 timmar, as roligt. Fast i forsen som är där råka jag åka in i en kille och de va inte så roligt, mest pinsamt. Aja, men han brydde sig inte så myckekt. Men de gick ju bra endå. Sen så sprang vi och åkte alla ruchkanor som fanns där och så. Vid fem åkte vi hem och jag va as trött, efter allt där. När jag kom hem kolla vi på bröllops fotografen. Den va ganska rolig. Sen så va jag så himla trött så jag gick och la mig. Idag så vakna jag vid elva och kom på att jag skulle va med Jenny. Men hon kom inte till mig förns vid halv två. Innan hon kom till mig bestämde vi oss för att gå på bio. Så vi åkte in till stan tjugo över tre med tåg. När vi kom in till stan så skulle vi bestämma vart vi skulle äta. Vi satt och vela i en kvart sen vart det saffets. Efter de hämta vi ut biljetterna till bion. Vi såg Percy Jackson-kampen om åskvigen. Den va as bra, eftersom jag tycker om fantasi filmer. Fantasi filmer är de bästa filmerna tycker jag. Aja men efter vi hämta ut biljetterna gick vi till ica och köpte godis och loka. Jag köpte jätte mycket godis men åt typ ingenting för va så himla mätt efter vi hade ätit haha. Sen gick vi och satte oss i trappan som är utanför alla bio salonger, och vänta tills dem släpte in oss i salongen. Vi vänta i ungefär tjugo minuter innan. Sen gick vi in och satte oss, och såklart skulle de komma två killar som satte sig brevid mig... Inte lite pinsamt de va, haha trodde jag skulle dö, för dem va as snygga. Sen va de typ reklam i tjugo minuter inge segt. Sen när reklamen va slut hade dem typ problem och sätta på filmen så de tog typ tio minuter. Aja men sen börja den och den va sjukt bra som sagt, och han som är med i filmen är as snygg!!:D hehe. Typ de som gjorde hela filmen hah nej då. Men bra berättelse tycker jag. De va spännande och så hela tiden och tappa inte handligen som vissa filmer gör. Men aja den va typ två timmar sen tog vi bussen hem tio i åtta. Så va vi hemma typ halv nio. Och de va as kallt utomhus, mina fötter frös typ ihjäl. När jag kom hem kolla jag lite på melodifestivalen. Sen kolla vi typ på nån dålig film och en till dålig film och nu kollar jag på nån film som är helt sjuk haha. Så nu ska jag väl kolla klart på den.

                                                                                                                                    Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0