10 mars!!

Hello!!

Idag har jag vart i skolan, men den va inte speciellt roligt. Jag hade tyska prov men de gick hyfsat bra faktiskt. Hoppas jag får bra på provet. Men sen gjorde vi inget speciellt annars. Sen när jag kom hem kolla jag först på ghostwhisper sen efter det åkte jag till stan med mamma. Vi åkte först till bauhaus och kolla på nå lister och lampor. Sen åkte vi in till stan och jag klippte mig och det vart alldeles för kort. Aja får väl leva med det. Sen efter jag hade klippt mig så köpte jag röda converse as snygga. Har velat haft dem hur länge som helst, och äntligen fick jag dem. Sen så åkte vi till maxi sen hem. Och nu sitter jag här och har lite små roligt.... not!
Aja ska kolla på tv nu sen sova kanske vet inte. Vi får se hur det blir.


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0