11 mars

Halloj!!


Idag vakna jag fem över sju och hade glömt bort att jag hade klippt mig. Så värsta chocken i spegeln haha.
Jag gick upp platta håret och sen åt jag frukost sen bar de av till skolan. De va as halt ute så när jag kom utanför dörren ramla jag bra där, sen när jag skulle gå till musiken ramla jag också, tur att de inte va så många där. De va bara jenny och mårten. Aja sen så höll vi på med soarén, sen hade vi idrott, tråkigt som fasen eller ah hade styrka och de är inte speciellt roligt. Sen hade vi lunchrast och sen engelska, och då hade jag muntliga nationella. De gick ganska bra, fast det var svårt ibland när man inte kom på orden. Sen hade vi svenska och vi gjorde typ ingenting, sen så hade vi hemkunskap och vi laga mat. Tycker inte om att laga mat där för man får inte göra som man gör hemma. Aja sen så sluta vi, och kom hem typ fyra för jag sega när jag gick hem. Sen kolla jag på tv och sen somna jag så har inte tränat nånting på no tills imorgon tummen upp för det. (Y) aja men ska väl försöka träna lite på det nu sen sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0