2 Februari

Halloj!

Jag är lite seg på att uppdatera så gör de nu om 2 februari.
Då var jag i stan med Jenny, och jag köpte en töjning och en tröja som det stog I think i love you på.
Jätte söt, så den är jag nöjd över eller ja töjningen också, snygg var den.
Vi åkte till stan kvart i ett med bussen så kom vi in kanske kvart över ett.
Så gick vi och kolla i affärer och så, sen så senare då träffa vi hedda,matilda,cornelia och lovisa de var roligt.
Hade inte sett hedda på typ 1 månad så henne hade jag saknat.Sen efter vi träffat dem så gick vi och käka mat och sen vid kvart över sex åkte vi hem med min mamma. Nu kom jag på att jag köpte två linnen också, men de va inte så roligt. Men aja sen åkte vi till källmora, och dem skulle ha nån tävling. Men vi orka inte vara med så vi gick till ett annat rum och prata. Sen så efter vi kom hem vart dagen inge bra alls, mådde as dåligt. Men senare vart de bättre innan jag skulle sova.








en sån här köpte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0