13 Februari

Halloj!

Har inte orkat skriva i veckan. Men de som har hänt är att jag haft nationella prov, de första jag gjorde va läsförståelse delen. Som inte gick nå bra alls, för vi hade alldeles för lite tid, så fick stressa med frågorna jätte mycket. Men får hoppas att de gick bra i alla fall. Sen i torsdags gjorde jag uppsats delen i svenska som gick väldigt bra, kändes de som. Jag får hoppas de gick bättre på uppsatsen än läsförståelsen. Aja nu får jag bara vänat och se. De var ungefär min vecka. Sen har jag tagit det lungt.

Fredag: så var jag med sofia och angelica, och vi gjorde inte så mycket. Vi prata och så först och kolla lite på tv. Sen så satte vi på en film som heter coming soon, den va as läskig, en japansk skräckfilm. Ingen film och se själv på tycker jag. Sen mitt i filmen gjorde vi mat och åt sen kolla vi vidare på filmen. Jag och angelica va as rädda och skrek haha, men den va bra ändå. Men sen när jag skulle gå hem var jag tvungen och gå vid en skog och jag va as rädd, för vi kollat på filmen. Men jag kom hem i alla fall, sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och sen kolla jag lite på tv. Satt uppe till typ tre, sen somna jag.

Lördag: Idag vakna jag vid elva först men orka inte gå upp då så somna om igen. Sen gick jag upp vid halv två och kolla på tv. De var inget roligt på tv då, bara tråkigt. Sen duscha jag och sen har jag inte gjort nånting.
Aja men snart ska man träffa cornelia efter vi ätit och så, hoppas mamma kommer hem snart från affären så vi kan börja med mat. Är sjukt hungrig. Blir tacos, gott kommer de bli!!
Aja skriver imorgon om hur kvällen varit..
                                
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0