1 Februari

Halloj!
Vart skola idag, men försov mig i morse så jag missa min tyska. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade bara ritat haha. Så jag vakna klockan åtta, gick upp och åt frukost. Sen gick jag till skolan, och på väg till skolan så skulle jag gå över en snö hög och råka gå på ett ställe så hela benet åkte igenom hade snö till knäna, inte det roligaste. Aja men fick traska vidare till skolan, sen när jag kom fram till skolan hade jag svenska och vi gick igenom häftet vi ska ha till A-delen i nationella provet. Sen när vi hade gått igenom de skulle vi diskutera i grupper om häftet, och min grupp hade roligast av alla grupper haha. Vi gjorde typ inte så mycket för vi skratta för de mesta, men roligt var det som sagt. Sen hade vi no och det var ganska roligt gjorde ett häfte hela lektionen, men de va lätt så gick bra. Sen sista lektion hade vi idrott, va i ishallen, fick jätte ont i fötterna så jag höll på att börja gråta haha. Men är verkligen inte vann att ha skridskor, men det var roligt att åka.
Sen gick jag hem och ishallen ligger precis på andra sidan av sura så gick jätte segt att gå hem, men kom hem i alla fall, tur det. Sen när jag kom hem gjorde jag no sen satte jag mig här. Men ska snart göra min hemkunskaps läxa och baka bröd. Tråkigt, men måste göras. Får skriva senare om jag orkar.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0