9 December

Känner mig lite dålig på att uppdatera, men nu gör jag det i alla fall.

Igår fyllde min storebror 24 år, grattis till honom. Jag bakade muffins till honom, dem vart jätte fina och ganska goda, råka ha dem inne i ugnen för länge. Men ah finns inte såolv mycket man kan göra åt saken.

Skola idag,börja 12 och sluta 14:30. Sen efter skolan gick jag på stan med Alec, Denice, Sandra, Christoffer, Malin, Märta W, Märta T och Denice och Sandras kompis David. Först så gick vi till Igor(köpcentrum) och fikade där, eller ja alla förutom jag, Malin och Sandra. Sen var det en jätte söt kille som jobbade där vi fikade. (a)
Efter det så gick Malin och Märta T för Malin skulle träffa någon annan kompis. Så vi andra gick runt i olika butiker, för Alec och Denice skulle köpa julklappar, och så köpte Christoffer en julklapp till sin lillebror. Var väl på stan till 17.30 men dem. Eller i slutet så var vi bara tre kvar för alla andra hade åkt hem. Men det var trevligt att vara på stan fast jag inte köpte någonting. Kom hem sen och skulle göra läxan, men jag somnade så ja det gick ju inte så bra. Men ska göra den nu tror jag. Sen efter det ska jag nog sova.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0