28 December

Känner mig lite lonely idag, för att jag är hemma själv..... ovanligt att jag är det.... Nej.
Aja jag har inte gjort  speciellt mycket idag, skulle sätta ihop mitt pepparkakshus som jag gjorde delar till för en vecka sen. Men har inte hänt någonting med det. Sen har jag varit och köpt hårfärg, från rött till mörk brunt, har blivit så trött på håret mitt, för man måste färga rött hela tiden. Eftersom det blir ljusare röd för varje gång man tvättar håret och då ser håret jätte fult ut. Nu blir det kolla på pirates of the caribbean, at world's end.

KRAM


Inge mera rött hår, från och med imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vaa:( ska du inte ha kvar ditt röda hår?:( vad ska du isåntfall ha för färg fanny?:))



sv; tackar fannybanaan;)<3

2010-12-29 @ 00:25:12
URL: http://nerffff.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag läste Efter jag hade skrivit :)(smart chey)



men ja klart vi måste! saknar dig med:(((<3

2010-12-29 @ 00:53:42
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0